Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  • 1. Formularz zwrotu/reklamacji (przykładowy wzór dostępny w internecie)
    Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

    2.Odesłanie produktu
    Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami

    3. Wysyłka
    Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
    Am-Bud
  • Lubinicko 3a
  • 66-200 Świebodzin

    .

Zwrot towaru
Zwrotom podlegają jedynie produkty "gotowe". Produkty wytworzone na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotom. Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl